God, if I can’t have what I want, let me want what I have

Har hållt på med designen en bra stund nu och orkar inte mera. Kommer nog att ändra ett par saker inom snar framtid, t.ex headern ska jag ändra och profilbilden ska jag laga mindre..
& det säger väl sig självt att jag har tråkigt när det enda jag håller på med en fredag kväll är designen på bloggen. hurra! Eller inte..
Tiden mellan imorgon och tisdag kommer spenderas i Åbo. Vet inte om det är positivt eller negativt, negativt för att jag inte sett mina vänner på en kort evighet och kommer längta som fan till dem där nere, positivt för att det är skönt att komma härifrån en stund, få bort tankarna från allt tråkigt, och julmaten hos mommo&moffa är ju självklart  ett stort plus också ;)

Väskan ligger fortfarande opackad på golvet och jag bara hatar att packa... känner mig så himla omotiverad till allt överhuvudtaget nu just.
.
Nu packa.
.
See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0