times like these

Godmorgon(eller goddag rättare sagt kanske). Sitter som bäst i systers lägenhet, alla andra sover ännu(det skulle jag också antagligen göra om jag inte haft på väckning). Har packat allt och är nu redo att sikta hem mot Vasa igen.
Har varit en riktigt lyckad resa med bra sällskap. På Lördagen var vi hos mommo&moffa med släkten, söndagen ägnade jag åt shopping och på kvällen for vi till hotellet där vi övernattade en natt. På måndag(igår) shoppade vi ytterligare lite och sen for vi till kusinerna och därifrån till systers lägenhet och här hade vi en liten fest på 4personer; jag, kusin, syster&hennes pojkvän:D Riktigt kul hade vi.
Även om det varit en rolig resa blir det kul att fara hem också, & äntligen få träffa alla vänner som jag varit isolerad från alltför länge nu.
.
Nu ska jag se til så att jag packat allt. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0