chips!

 

slutade tidigare idag. Tänkte skriva ett inlägg fast jag egentligen inte har något att säga. Rätt så onödigt,
vad är pointen med att skriva om man inte har något att skriva om?
Tycker faktiskt att väldigt få bloggar har något bra att komma med. De som bloggar ofta har ofta tråkiga inlägg som man inte orkar läsa, och de som har intressanta inlägg bloggar istället ganksa sällan. Det sistnämnda tycker jag är ett bättre alternativ. Hellre så att man inte skriver så ofta, men att man har något vettigt att säga, än att man bara tvingar ur sig massa bara för att.
Själv vet jag att jag skriver massa onödigt och ointressant, så jag hör nog till den sämre bloggarkategorin, men whatever. Jag bloggar ändå för min egen skull och för att jag om några år ska få se hur mitt liv såg ut nu. Så jag bryr mig inte om jag själv skulle vara den enda som läser min blogg, jag skulle ändå fortsätta skriva :D
fast förstås ger det lite inspiration med läsare ;)

Nu chips och 90210! Adios amigos!♥


Kommentarer
Postat av: ellen ~

söt du är :D

2010-04-08 @ 16:43:27
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0