simple plan

Lyssnade på simple plan nyss, vilken nostalgi känsla jag fick! Ni skulle bara veta hur stort fan av dem jag var när jag var yngre! Började väl tycka om den vid 8-9 års åldern, lärde mig nästan alla låttexterna utantill, printade ut massa bilder, köpte tidningar jag inte annars läste bara pga att det fanns en planch på simple plan, jag visste varifrån nästan alla låttexter kommit från. Och det var drömmen då de skulle komma till Finland och ha konsär! Det var väl då jag gick i 7an-8an. Grät då jag så dem komma fram på scen! En känsla av lycka som inte går att beskriva när man ser de personer man läst ALLT om soms musik betytt så mycket! Mina idoler helt enkelt. Melina vet hur det är, vi var båda så galna fans till dem! skulle nog gjort vad som helst för att vi skulle ha sätt dem då. Nu har jag sett dem 2 gånger, och om de kommer till Finland igen, så är det inte en chans att jag skulle missa det! Det är bara så himla amazing att träffa såna personer som man sett upp till ända sen man var ett litet barn!
Deras musik betyder fortfarnade jättemycket för mig, och varje gång jag hör deras låtar väcker det härliga känslor i mig!
Blev bara inspirerad att skriva detta när jag hörde en av deras låtar nyss!
Mycket har förändrats sen jag var liten, men simple plans musik är något som får mig att komma ihåg vem jag brukade vara, och det är bra!



 

Har ni någon idol som betyder mycket för er? Berätta!:D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0