torsdagen den 15 april 2010

Hej på er allihopa!

Hela texten jag skrivit försvann nyss. Har inget bättre för mig så skriver det pånytt då.

...
Kan börja med att säga att denna dag, som enligt horoskopen skulle vara min turdag, varit den värsta otursdagen på länge. Först vaknade jag med håret liknande ett kråkbo, bokstavligt talat! Tog då ett tag att fixa det så att det ens såg lite mänskligare ut. Nåja inte nog med det... då jag skulle laga linserna i ögonen så börjar det bränna så helv*tes mycket! Ögonen svällde upp och började rinna. Såg knappt något då de var så uppsvullna. Fick då skippa linserna idag. Är så ovan att ha min egna ögonfärg efter att ha haft bruna linser hela tiden i typ 2 månader. Ser nästan läskig ut med min egen ögonfärg ju, så himla ljusa!

Nåja. Dagen blev iaf lite bättre av kemilektionerna, faktiskt! Laborerade bara och gjorde massa kula laborationer.:D

Nu just sitter jag i skolans datasal för att matteläraren inte är på plats, om ca 20 minuter då viccis lektion tagit slut hoppar vi på bussen till stan!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0