onsdag

hej och hå! Slutade tidigare idag, körde hem, städade lite i rummet, busade med vovven och nu nördar jag framför datorn. Har dock ingen lust med att bara sitta och inte göra någon nytta inomhus nu när det är så fint väder där ute, så efter att jag skrivit färdigt ska jag nog gå ut!
Imorgon blir det stan, då ska jag inhandla presenter åt 2 av mina närmsta vänner som blir ett år äldre den 26 och 30 april, nämligen tiia och paulina!:) Ska fira dem på lördag! Och juste, pappa fyller också på lördag så honom får jag inte heller glömma:D!

lite i förskott :D!


Kommentarer
Postat av: paulina

hemsk bild på mej, men TAACK :D å int behöver du köp nån present ;)

2010-04-21 @ 16:29:47
Postat av: heidi svarar

sv; nädåå du e ju fin där;D

å joo klart ja köper :)

2010-04-21 @ 16:32:08
URL: http://hheidii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0