bilar och smink

hejsan! Idag har jag sprungit runt i bilaffärer med pappa och försökt hitta en ny bil åt oss, ingen passlig fyndade vi ännu men ska fortsätta söka. Jag ska se till att dendär stenålders bilen vi nu har far rakt till soptippen och att en ny fin bil står på vår gård inom snar framtid! Haha, bilförsäljarna trodde att det var jag som skulle ha en bil eftersom att jag var den som var mer entusiastisk än pappa..
Efter att vi sett klart på bilar for jag in till stan där jag mötte upp mina brudar, köpte inget eftersom jag shoppingstrejkar.

Btw så beställde jag just hem massa sminkprodukter från e.l.f (eyes lips face), så jävla billigt och av vad jag hört bra prdukter. Så nu är det bara att med spänning vänta när man hittar dem i postlådan!


Kan sedan då jag fått dem berätta om hur bra de är ifall ni vill? :)

Kommentarer
Postat av: vicci

men heidi, sku int vi beställ på samma gång ju? ;o

2010-08-12 @ 09:18:04
URL: http://vicsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0