bilder från sommaren

Med det kalla vädret som befinner sig ute kan man väl nog säga att sommaren sett sina bästa dagar och nu börjar hösten närma sig. Jag har i alla fall haft en helt amazing sommar med amazing människor. Tänkte ladda upp lite bilder från sommaren, here we go!


studentfest i åbo.


Första officiella sommarlovsdagen! Var med Paulina och bara chillade vid hoviska och stan.


firade min födelsedag i en svit med Tiia


jag har varit med mina underbara vänner!


varit i solf hos paulina



spenderat en hel massa dagar på stranden!


firat midsommar på en villa med släkten


varit på kryssning


shoppat i stockholm


shoppat i helsingfors


varit på villan en hel del.


bild av bästa kvalité, men iaf poolparty har det varit.


var på någonsorts minikryssning till en ö i åbo och firade min systers födelsedag, där var det dans och mat som gällde.


kvällar med vicci vid slåmpona


rockperry


rockperry dag2


en bild tagen före konstens natt haha. Konstens natt blev iaf en jättebra avslutning på sommarlovet, så himla kul kväll/natt!

Jag saknar redan sommaren 2010 men längtar ivrigt till nästa sommar då jag fyller de magiska 18 åren! hurra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0