moi

Long time no see!
Kan ju berätta lite vad jag hållt på med senaste dagarna, veckan har rullat på i skolan, torsdag-fredag sovde paulina över hos mig eftersom att vi båda hade en rejäl sovmorgon. For till stan före skolan och sen på en lektion till skolan och så var dagen slut. På kvällen var jag och Vicci tråkiga och for på bio istället för att fara till juthbacka, men filmen (Knight and day) vi såg var i alla fall allt annat än tråkig. Fatiskt superbra och rolig film! bra skådespelare i huvudrollerna, bra handling och bra gjord film! jag ger denna filmen 10+!
Igår for jag till Helsingfors med 09.22 tåget eftersom att jag skulle på min kusins konfirmationsfest. Riktigt trevligt var det där, kul att träffa släkten :) Kom sen hem med tåget som var i Vasa 22.12 och sen direkt och sova.

Idag kommer jag antagligen mest ta det lugnt och samla krafter inför skolan imorgon igen.

Yes. de va de. ha en bra dag!

(bilder från konfirmationen kommer säkert då jag fått dem av min syster!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0