OOO

Hej på er! Hur står det till? Själv är jag så otroligt trött, har tagit en powernap så nu har jag i alla fall lite mer energi, vilket nog kommer väl till hands när jag ska springa efter vovven på agility idag. (ja. springa EFTER vovven, fast han är ca 20 cm i mankhöjd och jag är ca 170cm lång är han snabbare än mig. pinsamt.)

Idag var det annars skolfoto. Och ja, jag har ingen aning om hur bilderna blev men de brukar alltid bli så fula så säkert blev det så nu då också. Men det gör väl inte så mycket, det är ju trots allt bara några bilder.
Det som är trist med skolfotona är att man själv inte får bestämma vilken position man vill ha, så hamnar man alltid att vara i en vinkel ur vilken ingen ser bra ut. Nog om det. Nu ska jag typ göra läxor.

C ya!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Okej härligt! :) Jodå, allting är helt okej med mig! :)

2010-08-25 @ 16:34:27
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Andrea

SV: tack, gullig du är! Härligt att höra! :) med mig är det bara bra. Gjort nåt spännande idag? :)

2010-08-25 @ 20:36:14
URL: http://onlyandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0