xxx

hejsan! Har under de senaste dagarna hunnit vara på villan, vara med vicci, varit till några klippor här i närheten och simmat och sånt.

Nu är det bara lite över 1 vecka kvar av sommarlovet och återigen har det gått så himla snabbt, men det går fort när man har kul och kul har jag haft i sommar! Har hunnit med mycket och levt livet. Jag är gjord för somrar, det är alltid då jag är lyckligast och då smakar livet absolut bäst! Tror nog inte att jag är enda som tycker så. Men inte känns skolan helt fel heller, man kommer tillbaka in i rutinerna och man får träffa alla människor igen. Och ett år går nog snabbt så snart är det sommar igen! Ännu är det dock över en vecka kvar av friheten så se till att göra det bästa av det nu hörni ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0