detta ska föreställa en rubrik

har fortfarande inte läst på matteprovet, tiden bara rinner framför ögonen på mig då jag sitter framför datorn , eller ser på TV. Medan när jag räknar matte känns det som om tiden går väldigt lååångsamt. Det kunde vara andra vägen istället.

Som ni kanske märker har jag också gjort små ändringar i bloggen, är ganska nöjd med den designen jag har nu, headern är jag inte riktigt säker på - men den får nu vara tills jag kommer på något bättre.

( Btw märker jag att jag fått nya läsare! Detta var först menad till en väldigt privat blogg , som bara jag och kanske mina närmaste skulle veta om , men nu när ni ändå hittat hit så fortsätt gärna läsa , det är trots allt kulare att blogga när man har fler läsare har jag kommit underfund med :D och kommentarer uppskattas alltid!
)

nåja, nu kallar matteboken. Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0