måndag första februari



Hemma från skolan nu! Kan nog inte påstå att min dag varit särskilt tung, hade 2 lektioner, sedan 2 håltimmar på vilka jag och Josse traskade iväg till en pizzeria för att käka pizza. Gick tillbaka, talade minnen och andra saker. Sedan hade jag en lektion till och sen tog min dag slut eftersom att jag inte deltog i gymnastiken.

Nu just testar jag lite kläder som jag ska ha på mig på anti-modedagen i skolan, vilket innebär att var och en skall klä på sig de omodernaste kläderna de hittar i garderoben , för min del blir det väl en orange topp , grön hoodie , röd-svart randiga knästrumpor och svar sjal, låter härligt va? :D Ska nog ta en bild sen så ni får se :D Kommer bli kul att se hur alla ser ut då.

Nejmen nu tror jag att jag ska öva lite till matteprovet trots att jag mycket hellre skulle sitta framför datorn..

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0