måndag

Tjohoo! Kom hem från skolan ett tag sen, har varit en ganska lätt dag. Skulle ha slutat redan halv 2 eftersom att jag inte deltog i gymnastiken men jag fick ingen skjuts hem eftersom att mamma tappat bort sina bilnycklar-.-fast det ordnade sig sen och jag fick skjuts på annat håll!

Idag blir det att plugga på biologi, och sen kanske se en fotbollsmatch jag lovat fara och se med tiia, är bara inte säker om det var idag eller imorgon? nåja jag lär väl få reda på det:)

Äh men nu ska jag gå och lassa i en portion glass och sedan se någon film för att ladda upp motivationen till att läsa biologi, hehe.

Btw måste säga att det är jättekul när ni kommenterar, blir superglad :)

så här har jag sett ut idag:)

ren spegel också...


Kommentarer
Postat av: TM'

fin blogg du har !

hur e det med dig ? :)

2010-02-08 @ 16:42:25
URL: http://uppsalastolthet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0