random


Bild från weheartit.

Jag mår dåligt över hur liten insats jag gjort i skolarbete den senaste tiden. Motivationen har bara helt farit, och det känns som att fast jag försöker mitt bästa presterar jag ändå inte bättre än typ en 7a eller något... Ah. Kanske gymnasiet inte är rätt plats för mig?
Nåja, ska försöka hitta motivationen igen!
Betyget var ju iaf bättre än jag förväntat mig, så det blev en liten motivationskick!

Annars så var skoldagen helt okej, mycket skratt och fjantas:D
Imorgon blir det bowling, så ingen normal skoldag då, kulkul :)
& nästa vecka är det sportlov! Great! Funderar om jag skulle göra en liten trip till syster, har inte sett henne på evigheter och att shoppa i åbo skulle inte sitta helt fel heller. Så får se om den planen verkställs :)

Japp, det var allt för mig, ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0