8.23

har sovit uselt inatt. En sekund svettades jag så jag nästan torkade ut, hah okej lite överdrivning men, nästa sekund frös jag som bara den. Inte kul. Vaknade iaf med 36.6 graders kroppstemperatur, nu har det stigit till 37.7. Under det senaste dygnet har jag fått ner  2 mandariner, 1 banan och 1001 vattenglas.

Är hemma idag från skolan, och högst antagligen måste jag stanna hemma imorgon också.

Dessutom ska nångon sotare komma hit på förmiddagen, och jag ser bokstavligt ut som jag skulle fått en elstöt, håret står åt alla håll, ser totalt sprängd ut. Nåja kanske sotaren heller inte ser så mycket bättre ut eter att han varit i skorstenen, så jag får trösta mig med det.

nu ska jag se på lite dvd och vila. ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0