babbel

imorgon ska jag kanske ta och byta header, den som jag har nu var bara menat till tillfällig tills jag får taget några egna bilder så... men imorgon ska jag vara med tiia och då kanske vi kan fota ett par bilder, så om någon av dem lyckas så fixar jag en ny design. Fast det bllir nog inte förrän på kvällen isåfall för först ska vi till stan, jag måste köpa underkläder och skor, hann inte med det idag så..

Annars så sitter jag nu just i min säng med min bekväma nya oversize kofta, håret i en knyt och osminkad. Funderar på att fixa en kopp te också och kanske se nån film. Rätt skönt att vara ensam ibland, bara få fundera och ha tid för sig själv. Världen har verkligen varit på min sida idag och jag vill ha mera sånhärna dagar!

Nej nu måste jag dricka nåt, är så törstig. Ha en kul kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0