bring it on bring it on yeah

krafterna börjar verkligen vara slut, varenda steg jag tar när jag går är bakom en ansträngning. Dessutom har jag väldigt svårt att andas också, väntar bara på när det blir så att jag inte kan andas alls och hamnar på dog-pga-svininfluensa-listan. Nej nu ska vi inte vara för dramatiska.

Måste bara skriva att mamma och pappa har varit räddare i nöden, de har hämtat allt jag behövt till mig så att jag inte behövt anstränga mig, dessutom har de underhållit mig också och gjort de långa dagarna att gå lite bättre. Och alla vänner som skickat och ringt är också guldvärda. Puss på er ni e bäst♥

Kommentarer
Postat av: vicci

bli frisk snaart :( i'm missing you ♥

2010-01-14 @ 14:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0