darlings


I miss you guys so much
jag är inte van med att inte få se er mina härliga tjejer. Bland det värsta med att vara sjuk är att jag inte får umgås med er. Tackar gud för telefoner och msn så man iaf kan tala med er. Fast tack vare faktumet att min röst är försvunnen någonstans till kina, kan jag inte tala med er i telefon heller. Let me tell you something, that sucks!
saknar iaf er så himla mycket och jag är inget utan er! Ville bara säga det. Men fortsätt attackra mig med sms, det är sånt som förgyller mina tråkiga dagar. Love you!<3

sen saknar jag också sommar och värme, en bild från hesa med vicci, vi är så bra på att resa tillsammans, host:D näemen kul har vi ju iallafall alltid! Måste göras om!


VILL BLI FRISK NU!
Men svansen upp nu bara, snart är jag nog i skick igen!





Kommentarer
Postat av: vicci

miss you to!!



Hesa i sommar/vår igen? :D

2010-01-19 @ 16:43:26
URL: http://vicsss.blogg.se/
Postat av: svar

lätt:D

2010-01-21 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0