ge mig sommar nu genast

Så sur jag är...
Det är kylans fel att jag
•...försovde mig imorse. eftersom att man inte vill stiga upp från sin varma säng när det är så kallt.
•...har torr hud.
•...att jag sitter inne hela tiden, man vill ju precis inte gå ut i den istid som befinner sig där ute.
•...nu har sjuk hals och känner mig sjuk eftersom att bussen var försenad och jag fick stå och vänta på den i en evighet.


På köpet till min så underbara, eller inte, dag har jag huvudvärk som fan. Sämsta dagen på länge, och jag skyller kylan för det. Jag tål inte kyla, så fort jag är ute längre än 5 min i kyla blir jag sjuk. Jag vill flytta till californien eller något där snö och kyla är ord som inte existerar.

Ska iaf ut och köra med tiia och comp. ikväll. Får tvinga dem att skruva upp värmen så högt det går i bilen. Hoppas dagen slutar bättre än den började.

Om ni undrar varför jag använder fel skiljetecen och saker ibland är det för att shift-knappen på datorn inte funkar så jag kan inte skriva bl.a frågetecken, parenteser, kolon, snedsträck and so on.

Sha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0