good vibrations

Blir nog en hemmakväll ensam för mig ikväll i alla fall. Tur att syster och Kassu kommer hit senare ikväll så får jag ju sällskap åtminstone, känner mig för social för att vara ensam ikväll.
För att underhålla mig själv nu tänker jag svara på några frågor i en sånhärn lista, eller vad det kallas.
Vad blir ditt namn baklänges?- idieH
Har du gjort en snöängel i år? - faktiskt inte nej.
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?- då jag var bebis låg jag där ett bra tag, vet inte hur länge precis.
Platt eller lockigt hår? - beror på..
Är du kär i någon? - inte precis
Vad gör du när det regnar? - befinner mig förhoppningsvis inomhus.
Vad har du för startsida på internet? - google
Vem ringde du senast? - michael
Har du någon gång testat karate? - nej
vilken mobilringsignal?- nokia tune♥
Minimorötter eller pommes frites? - pommes frites kanske
Första sporten du gick på? - jag red
Vad längtar du efter mest just nu? - värme, sommar och en del andra saker.
När åt du senast en fiskbulle? - inte den blekaste
Vad drömde du inatt? - något om beverly hills, haha.
Vilken tv-serie är bäst? -varierar, nu just beverly hills
Kan du gå ner i spagat ?- nej
vad åt du senast? - köttsoppa
Höga eller låga strumpor? - höga
Vad är du mest rädd för i hela världen? - att förlora mina närmaste.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? - eh, ibland kanske
Röd, grön, blå eller gul mjölk? - blå
Vad har du för färg på ditt påslakan? - mörkblått med vitt mönster
Vad ska du döpa ditt / dina barn till? - om det blir pojke, Robin. Flicka, Jina. kanske.
Sommar eller snö? -Sommar utan tvekan
Snyggaste läraren? - ingen aning
Är du mörkrädd? - då jag är ensam, ja.
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? - sidenboxers,
Riktig gran eller plastgran? - plast, den skräpar inte lika mycket.
Godaste drickan till frukosten? - lemon juice.
Vem kramade du senast? - paulina
Älskar du att sjunga? - då jag är ensam, men bland folk hatar jag det.
Duscha eller bada? - beror på
Kan du ditt mobilnr utantill? - ja
Har du tråkigt? - hellyes
Har du gråtit i skolan nån gång? - ja
stockholm city, Metro ? - what
Hur tar du dig till skolan? - buss eller bil
Har du någonsin sminkat dig som punkare?- antar inte det
Vad var det senaste som fick dig att skratta? - något de sa då jag såg på dvd
Vad blir du glad av? - massor, vänner, kärlek, bra umgänge, musik, festa, dansa... you name it
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - beror på vad det gäller
Vad skulle du behöva just nu? - sällskap
Vilken tid gick du upp idag? - 12 tiden
Vad var det första du sa i morse? - minns inte
Senaste personen som fick dig arg? - ...
Senaste låten du lyssnade på? - please please please-shout out louds
Senaste personen du tänkte på? - vet inte
Vilken parfym använder du? - avril lavigne-black star
Vilket schampoo använder du? - beror lite på.
Har du nånsin gråtit över en tjej? - joo
Dagens dryck? - fanta
Vad har du gjort idag? - sovt, sett på dvd, varit på datorn, ute med hunden och städat.
Var det kul? - nepp
Vad är du allergisk mot? - hö och pollen
Var har du ont? -ingenstans
Var du glad igår? - helt
Vad ska du göra NU? - ska nog se på lite dvd eller så damsuga rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0