horrible

Hemsk dag. sjuka ögonmuskler, sjukt huvud, sjuk nacke, tandvärk, bakis och stegring allt på samma gång. Trodde jag skule dö innan jag svalde i mig en värktablett som också satte ner febern. Kunde inte stiga ur sängen då jag kände mig så svag. Nu just är det bättre som tur, får se sedan då värktabletten slutar verka. Vet inte vad det här beror på, antingen hjärnhinneinflamation, svininfluensa eller vanlig flunsa. Symptomen passar in på alla dedär. Känns som jag är sjuk hela tiden, det måste bero på vintern. Som jag sagt så ska jag definitivt flytta söderut nångång i livet, jag tål inte vintern, hatar allt med det.

Borde nog ta en dusch nu medan tabletten verkar. sha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0