jag undrar...

.. hur det kommer sig att saker och ting alltid skiter sig när jag står för planeringen? som nu när jag hade kollat att filmen på bio skulle börja klockan 20.15 så visade det sig att den börjat redan 16.15. Så det blir att fara och hyra film då istället. Har jag otur eller är jag bara dum i huvudet? jag tippar på det sistnämnda..

hursomhelst, vicci är här vilken sekund som helst och då sticker vi iväg till makuuni och hyr någon film och köper godis. Vad gör ni ikväll?

slänger in en bild på dagens outfit och dagens facelook(typ:'D)

outfit. Dålig kvalité och konstig position, men lite syns det ju iaf.


av någon anledning såg bilden bättre ut när den var roterat såhär :-)

k r a m!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0