let's make better mistakes tomorrow

haha vet ni vad jag gör nu just? Ligger i sängen med vitlöks klyftor i öronen.. kanske överdosen av medicin börjar göra mig lite nutz? nånej det är huskur mot sjuka öron, får nu se om det hjälper;)

Hade just 40 grader under armen, men medicinet räddade mig så nu har det sjunkit.


jag är snål på ordentlig mat, men får inte ner något. Enda jag ätit under den senaste 1½ veckan är blåbärssoppa och så druckit vatten. Aningen enformigt.

jag skulle döda för en lövbiff måltid på restaurang nu just, måste fara och äta så fort jag blir frisk

Kommentarer
Postat av: vicci

e int he farligt å ta 8 piller om dagen? :O hu myki e he menat att ta? :)

2010-01-22 @ 13:35:24
URL: http://vicsss.blogg.se/
Postat av: svar

nå dom sa att man ska ta 3 gånger om dan 2 piller, så he blir ju 6, å i västa fall får man no ta 4 gånger, så då blir he 8 så int ere egentligen överdos:D

2010-01-23 @ 07:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0