nervsammanbrott på kommandes

jag kunde bara lägga mig ner och gråta nu just.

Jag är trött. Och jag har desperat försökt öva till matte omtagningsprovet som är på torsdag. Efter att jag misslyckats med ugnefär 142 uppgifter blev jag arg, rent av rasande och kastade matteboken i golvet. Försökte intala mig att facit har fel svar på alla uppgifter, det gick inte så bra.. och så slängde jag mig på sängen och försökte lugna ner mig.

åh, just nu vill jag bara hoppa av gymnasiet, jag orkar inte med recensioner, prov och skolgymnasik. Jag vill göra något annat med den tiden ju.

Och helvetes dator som också ska krångla hela tiden.

Nu ska jag dricka ett vattenglas och försöka lugna ner mig. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0