these wounds don't seem to heel

hejsan, vaknade för ca en timme sedan och har bara tagit det lugnt sen dess, och ska fortsätta att göra det resten av dagen också. Har gjort så mycket nu de senaste dagarna så en lugn dag kommer bra till hands.

Igår klockan 12 hämtade mamma mig och vi drog iväg in till stan, för vi skulle till banken och öppna ett sparkonto åt mig. Från stan hämtade tiia och ville mig och vi for och köpte högtalare till deras bil. Efter att ville och köykkä installerat högtalarna beställde vi in mat och åt hos tiia och ville. Därefter for vi ut och körde hela kvällen, träffade lite villes kompisar och såg även mikki en kort stund. Kom hem nångång inatt och umgicks lite med syster och kassu innan jag började sova, sov väldigt dåligt, kallsvettades och mådde dåligt men nu känns det bättre som tur. Superkul kväll med bra folk var de iallafall! Ska göra om det på fredag igen.

Nu ska jag se om jag hittar något att äta i kylskåpet. later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0