this is how it feels to not believe

2009 goes 2010. Ett nytt decennie, ett nytt år. År 2009 var både bra och dålig, men i stort sätt skulle jag nog vilja påstå att det varit bättre än de andra åren, det har hänt mycket, och även om jag mått dåligt ganska ofta under året så har har det funnits tillfällen då jag varit lyckligare än nångång förr. Jag har fått mycket mera utav livet detta året än de andra, jag har vågat ta risker även om det i vissa fall betytt att jag gjort bort mig osv, men hellre så än att man inte levt alls. Får hoppas att 2010 skulle bli ännu bättre.

Årbytet firades med dem som året också spenderats mest med, vi hade det riktigt kul. Slutet kanske inte blev så bra och vi påträffades på ett x antal motgångar, bland annat bensinstopp och frysta tår.

Nu ska jag vila och se på beverly hills. Jag önskar er alla en riktigt fin början på året 2010.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0