why do all good things come to an end?

Trettondagen idag då»sista jullovsdagen»skola imorgon»måste vakna tidigt»usch.

Jaa jag vet ärligt inte hur jag ska orka med skolan, räddningen är att det är mycket lov under våren och som tur har jag inga fulla perioder heller så. 
.
Idag då
?
Det blir troligen bio med vicci, ska se avatar. Har hört mycket positiv feedback om filmen så får hoppas att den är bra. Blir iaf spännande med en 3D föreställning.
.
B t w.
Vill någon skänka pengar åt mig? Jag behöver en ny dator, en liten digikamera och nytt löshår. En lottovinst skulle sitta perfekt nu.. i och för sig, när skulle det inte?

ursäkta, blev ett väldigt random inlägg.

Nu ska jag klä på mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0