you bleed just to know you're alive

har väl inte skrivit hit ännu att proven visade sig positiva till körtelfeber. Så här ligger jag fortfarande hemma och drunknar i mitt missnöje, vilket jag kommer göra de följande 2 veckorna också(antagligen)

Nåväl, försöker tänka positivt för att det ska kännas lte lättare.

I skolan är jag nog flera mil efter, men jag bestämde att hoppa av psykologikursen så att jag inte får så mycket press. Så nog ska det ordna sig!

Har iaf drogat smärtstillande piller, tagit lite överdos, 8 piller i dagen... heh men det är enda sättet jag på någotvis tar mig igenom dagarna.

Nu ska jag se på lite sommarkläder på nätet. Någon annan som har ett otroligt sug för sommaren? Köra med mopo i det varma vädret, ligga på stranden hela dagen lång, svalka sig med ett bad, gå på stan med bara ben. Det är då livet smakar bra! Jag lever för sommrar! Förra sommaren spenderades mest med vicci, gud så kul vi hade. Kvällarna vid slåmpona, dagen då vi var på stranden hela dagen och hesa resan och en himla massa annat kul. saknar! sommaren 2009 var bra, hoppas 2010 blir ännu bättre!


haha! Från rockperry, paulina&jag har nog ett x-antal minnen därifrån:D så himla kul!

blev ett långt inlägg men har inget annat att underhålla mig med heller så..
snart kanske jag laddar upp ett collage med lite fina sommarkläder som jag hittar!

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0