true blood



Brukar inte tycka om vampyrserier, tycker de är så övernaturliga och icke trovärdiga. Hade hört av många att true blood är ett bra program, men trots det hade jag fördomar och ville inte se på det.  Började dock se på det i brist på annat en dag och det var ju faktiskt superbra! Nu är jag helt beroende och väntar på att jag ska få ta andra säsongen av en kompis som har den! Ni som inte sett true blood så se ffs!

På tal om vampyrer borde jag fara och se eclipse nu när den är ute på bio! Så blir nog att fara och se idag eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: vicci

**vicci har i ett ½ år minst försökt få mej att se på den för att hon tycker den är bäst i världen, så tillsist bestämde jag mig för att se den, tack vicci för att du tvingade mig att se denna underbara serie.



Hahah, alltså ja vet int riktigt va ja ska sej om dehe, ha du äntligen börja si true blood, fick en chock! :D andra säsongen e tusen gånger bättre, å sen tredje som ha börja nu e bäst hittills!

2010-07-01 @ 15:30:22
URL: http://vicsss.blogg.se/
Postat av: heidi svarar

hahah! fjanttin ;)

Jäää ja måst få andra säsongen! Vill si va som händer juu! :((

2010-07-01 @ 20:21:57
URL: http://hheidii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0