hår

Enda sedan kanske 1 år tillbaka i tiden har jag tvättat håret varje dag, många gånger har jag tänkt att det verkligen inte är bra för håret och att jag nog borde sluta med ovanan, men aldrig har det blivit av och de gångerna då jag faktiskt försökt så har håret blivit så äckligt fett att man nästan kunnat breda en smörgås med det (lite överdrivning). Nåväl, nu ska jag iaf faktiskt vänja mitt hår vid att inte bli tvättat varje dag, utan typ 2-3 gånger i veckan, eller åtminstone varannan dag till att börja med. Nu har jag senast tvättat håret på tisdag och det ser helt groteskt ut men jag försöker överleva. Imorgon ska jag tvätta det!Hallelujah!
Allt detta för att jag verkligen vill få mitt hår att växa nu och då måste jag få det friskt och det blir det nog inte om man tvättar det varje dag. Så nu blir det att undvika allmöjlig slitage och behandla håret som silke.

För vem vill inte ha långt, tjockt och friskt hår? Som tex fina Beyonce har.


Kommentarer
Postat av: paulina

fast hon har nog peruk/löshår men ;D

2010-07-22 @ 14:50:48
Postat av: heidi svarar

hahaa wopsiiee:D faail.

2010-07-22 @ 19:27:45
URL: http://hheidii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0