lite om läderbyxor och vänskap

Jag och Tiia har alltid hjälpt varandra med små som stora saker, så idag har jag hjälpt Tiia att packa ihop grejer då hon ska flytta, who knew att packning kunde vara så kul? skrattade mest hela tiden då vi hittade massa gamla minnen :D Bland annat ett par läderbyxor, foton, kort och gåvor från mig till Tiia och en massa andra minnen! Det är konstigt hur länge vi känt varandra och hur nära vi varit hela den tiden, vi har aldrig nästan bråkat, vi har alltid stått vid varandras sida och vi har gått igenom så otroligt mycket tillsamans, vi är bara så soul sisters! Kunde inte tänka mig ett liv utan den bruden, hon är som den andra halvan av mig!

Med det sagt så ska jag nu fortsätta höra på musik och snart blir det att sova!:) Night!

Kommentarer
Postat av: vicci

Vart ska hon flytt? ;D

2010-06-16 @ 14:21:07
URL: http://vicsss.blogg.se/
Postat av: heidi

ti sin familj tills hon hittar egen lägenhet i centrum :)

2010-06-16 @ 23:08:26
URL: http://hheidii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0