long time no see

Vilken superbra uppdatering det varit här då, eller kanske inte. Men har haft fullt upp och har inte heller orkat blogga. Nu har jag ändå inget bättre för mig så här kommer ett inlägg om min helg och idag. Tror jag kör en "helgen i bilder" eftersom att jag inte orkar skriva och dessutom är det kulare att se på bilder, tycker jag iaf. Så, Enjoy!

LÖRDAG

Bild1- bild på sviten där vi firade min födelsedag.

Bild2- efter att vi varit och simmat :D

Bild3- se blev det skåltime med skumppaa! Gott!

Bild4- bara för att det var en så rolig bild!

Bild5- jag!

Bild 6- en obligatorisk hoppbild! Jag älskar hoppbilder, de är så glada och härliga!

Bild7-Tiia!

Okay jag har (Ännu iaf) inga bilder från söndagen, men då var jag och hjälpte tiia att flytta och så på hennes examensfest. :)

MÅNDAG!

Vicci var här:) och före det var jag med Paulina på stan (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0