studentfest


Resan mot Åbo började på lördag ca klockan 9.30. Som chaufför hade vi cruisaren själv!:)


efter att ha bytt om till festkläder i hotellet for vi iväg till kusinerna där vi blev bjudna på mat och dricka!


bordet jag satt i


så träffade jag på en person kallad min syster också :)


sen började det spelas lite levande musik, av ingen mindre än studenten själv, samt min andra kusin och hennes bänd!





Med otroligt bra betyg blev min kusin student! Efter att han farit iväg och festat på kvällen for vi till hotellet där jag, pappa, christina och kassu satt i hotellbaren och lyssnade på (skit)musik och drack varsinn drink!

Det var min helg, idag blir det antagligen bara chill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0