tre saker

Tre saker jag går igång på: roliga människor, fest och bra musik

Tre saker jag inte kan vara utan: familj, vänner, skratt och musik!

Tre saker jag ångrar: ångra aldrig något du gjort för en gång var det exakt vad du ville.

Tre saker som gör mig glad: vänner, kärlek och då jag lyckas med något!

Tre saker som gör mig arg: svek, självcentrerade personer och djurplågeri!

Tre människor jag beundrar: mamma åtminstone för att hon orkar hålla humöret uppe trots massa stress och sånt!

Tre saker jag skulle vilja göra: sola, simma och festa

Tre maträtter eller ingredienser i köket jag gillar: åh.. bara 3? jag gillar all mat!

Tre TV-program jag ser: 90210, gossip girl och salatut elämät!

Tre saker jag har med mig i livet: attityd, telefon och borste

Tre saker på önskelistan: lycka, pengar och en bra sommar 2010!

Tre bloggar jag inte kan vara utan: hmm, kunde väl vara utan alla bloggar men kenzas är väl iaf en blogg som det skulle vara konstigt utan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0