babbel

Hade en riktigt bra kväll med Tiia igår, har nog inte skrattat så mycket på en evighet:D
Idag på eftermiddagen for Tiia hem, jag tog en dusch med ansiktsmask och hårmask. Sen kom mikki med förslaget att vi skulle ut och köra så i brist på nåt annat vettigt att göra blev det så då. Vi orkade inte köra alltför länge så det blev lite film hos mig istället, the ugly truth såg vi på. Bra film! Nu ska jag börja sova och imorgon bär det troligen av till bilaffärer och sånt:D Om inte, ska jag väl "gräva fram villan" som pappa utryckte sig, alltså snöjobb då med andra ord. Att sätta mig i kylan och dessutom att göra fysiskt krävande arbete=inte bra.

Haha nåja. Nu är det bedtime.godnatt allihopa!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0