tisdag


bild från sportlovet nångång.

idag var vicci back on track :D hemma från teneriffa. Kul att ha henne tillbaka :D Nåja annars så var väl skoldagen inte så speciell, så det ska jag väl inte säga så mycket om. Slutade tidigare eftersom att jag inte hade någon lärare så jag for hem då och kollade en film, the rumor has it närmare bestämt. Helt okej film var det väl.

Jag har beslutångest om jag ska fara till Åbo eller stanna hemma i Vasa i helgen. Gah, vet verkligen inte vad jag ska göra. Mamma fyller på lörda så de ska väl fira både henne och mommo på lördag, så jag kanske är en dålig dotter om jag inte följer med? nåja jag får se.

äh nu orkar jag inte skriva mer. Ha de bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0