en lista i brist på annat

Hur svarar du i hemtelefonen? Beror helt på personen, varierar.

Hur svarar du i mobiltelefonen? Samma som ovan

Ringer det mycket till dig? tillräckligt

Ringer du mycket? tillräckligt

Vem ringde du senast? Paulina

Hur mycket pengar har du? alldeles för lite



Senast kramat och när? hmm, tiia kanske? fredag.

Antal timmar sömn inatt? för lite, sjukt trött nu.

Sov du ensam? jepp

Vem sov du hos senast? länge sen, minns inte.



Vem sov hos dig senast? mikki

Vem vet mest om dig? hm, de bästa.

Vem vet du mest om? de nära och kära

Vad ser du fram emot? sommar och värme!


Vad vill du ha just nu? pengar!

Vem hånar du? öö, ingen nu just ? :D

Vem längtar du mest efter? vet inte faktiskt

Vem vill du helst slippa? ingen för tillfället (:


Vem stör du dig på? lite en och annan nu och då

Vem vill du sova bredvid inatt? :)

Vilken buss åker du oftast? skolbussen typ


Vilken årstid är det nu? vår vill jag påstå


Anser du dig själv snygg? på mina bra dagar


Har du varit kär? ja

Är du kär nu? njää inte skulle jag säga det.

Är du en bra partner? det vet jag inte, men säkert :D

Har du haft sex?ja

Har någon varit otrogen mot dig? nej

Har någon varit otrogen mot någon , med dig? hmm, inte vad jag vet

Har du varit otrogen? nej

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? eh vet inte :D

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja

Vad åt du senast? kokosbollar


Är du polare med grannarna? inte direkt :D

Har du varit på ett party? jodå

Har du varit utomlands? Ja

Var är dina syskon just nu? Åbo

Vilken tid gick du upp imorse? halv 8 (försovde mig)

Vad gjorde du kl 2 inatt? sov


Vad är det första du gör på morgonen? Somnar om typ :D

Vad ska du göra efter det här? fortsätta nörda framför datorn typ.

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0