bra produkter

Tänkte göra ett inlägg om lite bra hår/sminkprodukter som jag gillar! :)


Först och främst, mjuk träborste! River inte håret, löser det bra och är bra om man vill låta håret växa för det river som sagt inte av håret! Och till löshår passar denna superbra! Denna är från kicks!



PROTOUCH- Leave in Conditioner spray. Skyddar håret, får det att kännas mjukt och bra, skyddar mot Uv också! Många leave in sprays kladdar håret och det börjar kännas smutsigt men detta gör inte det, superbra! Har beställt den från internet. Från dreamhair.com tror jag.



PHC (professional hair care) volume styling hårspray.
Håller bra, doftar gott och håret börjar inte kännas sådär äckligt. I like!



Sen lite smink som jag gillar. Wet 'n wild Coverall och 3perfect cover concealer. Concealer med flera olika färger föredrar jag! Faktiskt jättebra. Det röda täcker påsarna under ögonen, gröna är mot röda ställen i ansiktet, vita ger lite skimmer och är jättebra att laga under ögonbrynen, det lyfter på ansiktet. Hudfärgade är bara vanligt concealer.



Dream Satin Liquid av maybeline
. Helt bra foundation. Täcker bra och ser naturligt ut. Hålls kanske inte så bra dock så nästa gång ska jag testa någon annan, men denna har nog varit riktigt bra:)



Max Factors mineralpuder, riktigt bra, hålls bra och så räcker den jättelänge för man behöver inte använda så mycke åt gången:)

Dålig kvalité på bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0